۳ پاسخ

من دادم نرماله زیاد وزن نمیگیره ،اما خیلی شیر خوبیه،هم خوشمزست هم نه اسهال میشه بچه نه یبوست

دخترخاله من میده ماشالا بچش خیلی تپلیه

دختر من رفلاکس شدید داشت با گیگوز بهتر شد ، وزن گیری زیادی نداره اما برا کنترل رفلاکسش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی