۷ پاسخ

خواهش میکنم

برای یبوست عالیه

سلام من استفاده میکنم ...خیلی خوبه مقوی هم هسته والبته چرب تر نسبت به بقیه شیر ها

شیرش خوشمزس.وزن گیری برای دختر من خوب بوده ماهی ۹۰۰ اضافه میکنه . برای دفع هم دخترم از بدو تولد یک روز درمیون پی پی میکرد حتی با شیر خودم الانم با گیگوز همونه

شیر خوشمزه و سبکیه
یبوست هم نیاورده برا بچه من
وزن دهیشم تا الان خوب بوده

سلام خوبه من راضی ام..برا دفعش هم دکتر روغن ام سی تی داده نیم سی سی تو هر۳۰میل میریزم داخلش بهتر شده دفعش هرروز نیس اما مث نان هم نیس قبلش نان کامفورت میدادم

سلام وزن گیری عالی ولی در کل میگن یبوست نمیاره ولی پسر من داره

سوال های مرتبط