۵ پاسخ

هندوانه خیلی میوه بدیه
من خودم هندوانه می‌خوردم شیر میدادم پسرم مدفوع خونی داشت همه میگفتن حساسیت به پروتئین گاوی هست اونم از وقتی هندوانه نخوردم خوب شده ....مال شما هم حتما از هندونه هست دیگه اصلا نده

ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه ی دورهمی مامانایی ک بچه هامون آذر ماه بدنیا اومدن
@Mehrsana_14044

بله هندونه حساسیت زاست
چیزای حساسیتی بهش نده خدایی نکرده کم خونی میگیره خون دفع میکنه

خون تو‌مدفوع نشونه خوبی نیست.بنظرم ببر دکتر

عزیزم هندونه رو ۸ماهگی میدن

سوال های مرتبط