اره من اولش اسهال داشتم
و الان دارم از یبوست رنج میبرم
هم اسهال هم یبوست شدید . من قبلش یبوست شدید گرفتم
من اره اسهال شدم🫣.
اگه هست هم من باز جا شکرش باقیه این یه علائم و ندارم وگرنه باقیش و همه را دارم
شاید🙄😩😂
😐🤣🤣🤣🤣
آره من اسهال شدم اولش
قبل از اینکه بفهمم باردارم
منکه یبوست گرفتم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.