خانما اسهال هم از علائم بارداریه؟؟😂😂😂

۸ پاسخ

اره من اولش اسهال داشتم
و الان دارم از یبوست رنج میبرم

هم اسهال هم یبوست شدید . من قبلش یبوست شدید گرفتم

من اره اسهال شدم🫣.

اگه هست هم من باز جا شکرش باقیه این یه علائم و ندارم وگرنه باقیش و همه را دارم

شاید🙄😩😂

😐🤣🤣🤣🤣

آره من اسهال شدم اولش
قبل از اینکه بفهمم باردارم

منکه یبوست گرفتم😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیستم بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی