خانمها شکمتونو بعد سزارین چجوری آب کردین؟

۴ پاسخ

مال من قشنگ تخت شده

هیچی خودش ب مرور آب شد

خودش اب شد از قبلم چون اصلا شکم نداشتم الان یه کوچولو زیر شکم مونده که کم کم با ورزش از بین میره

باور کن هنوز وقت نکردم شکمم رو ببندم😭

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی