خانما سنو وزن دادم وزنش خوبه ؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

آره خوبههه

خداروشکر خیلی خوبه وزنش من 35هفته وزن بچه 2100که خیلی پایین بود هست

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی