۱۰ پاسخ

کالا وپوشک میتونی بگیری

برای من ۲۷اردیبهشت به دنیااومدن ۱۳این برج ریختن

الان برا من لا کد ک گفتی موجودی گرفتم نوشت ۲ ملیون الان مثل کالا برگ کارتم ببرم سوپرمارکت خرید کنم؟یا پولش میشه بر داشت گرد ؟یا مثل کالا برگه فقط میشه خرید کرد؟

چیا میشه باهاش خرید؟

چجوری متوجه شدی!؟

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

آفرین ،برا من هنوز شارژ نشده

چون واسه همه باهم میریزن

عزیزم باید جایی ثبت نامش کنیم یا بعد از گرفتن شناسنامه اتومات واریز ب کارتمون میشه سر تاریخش؟

چجوریا قابل برداشت یا کااالابابدخرید

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۳ ماهگی