من هر دوتا دخترام با یکبار بود
یکبار
بعد یک و نیم سال
بعد از یک سال و نیم
ممکنه اصن نمیدونم چجوری شده ولی قطعا با یه بار شده فکنم، ناخواسته بود 😅😅
با ی دفعه🤦🏻♀️
ماه اول
من بعد ۵ ۶ ماه
یه ماه
١ سال
بعد ۴ سال
بعد هزاران بار اقدام دوسال تمام 😂🥲
یماه اول
یه ماه
من تنبلی تخمدان داشتم از مجردی ولی پریودم مرتب بود یکسال بعد عروسی اقدام کردم از مهر ماه سال قبل سه ماه هر روز منتظر اثر و نشون بودم خیلی ناراحتی میکشیدم خیلی تو فشار بودم تصمیم گرفتم صبر کنم بعد عید برم دکتر
ولی پیشگیری هم نداشتیم امیدی به بارداری هم نداشتم که بهمن ماه متوجه شدم باردارم
خدتون چی؟
یک سال😑
دوسه بار بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.