خانوما شما بعد چندبار اقدام باردار شدید

۲۶ پاسخ

من از شیش ماه قبل رفتم دکتر بهم چندتا تست داد و آزمایش چکاپ و پاپ اسمیر دادم و بهم فولیک اسید و ویتامین دی داد و بعد شیش ماه استفاده دوماه مراحل تخمک گذاری اقدام کردم

یکبار

ناخواسته😶😶دیدم پریود نمیشم رفتم تست زدم دیدم‌مثبته قلبم تند تند میتپید باورم‌نمیشد باردارم

۳ ماه اقدام بودم

۸سال...

٧ماهه

۲بار اقدام

اولی شش ماه
دومی بار اول😐

من بعد ۴ ماه

اولی رو ماه اول دومی رو ۳ ماه طول کشید

اگه مشکلی نداشته باشین فقط کافیه یکی‌دوروز که از پریودیت گذشت زمانی که تخمک گذاریه مرتب رابطه داشته باشی و بعداز ارگاسم همسرت به پهلوی چپ بخابی

۴ بار

سه چهار سال

۱بار🤣🤣🤣🤣

یه بار😂😂

اولی و بار اول دومی ک الان بعد ۶ ماه

😅😅اقدامی نداشتم خداخواسته بود

هیچی

ناخواسته بود یا بهتر بگم خدا خواسته

۷ ماه

بعد دوسال

6ماه اقدام بودم

اولی رو 3سال
دومی 1سالو نیم
سومی هم ناخواسته یکشب قبل پریودم گرفن

بار دوم

یکبار

سه بار

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان جوجه🥹 مامان مامان جوجه🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری