خانوما شما تا حالا چندبار سنو انجام دادین؟

۱۰ پاسخ

من یه سونو قلب
ان‌تی
تعیین جنسیت
انومالی

۴بار اولی واژینال دوبار بخاطر هماتوم ۱بارم ان تی

دو بار

۴ بار

امروز قراره ۳ بشه

5 بار

من دوبار

سونواولی تشکیل قلب.دوم آنتی.سوم انومالی.

سه. بار ،قلب،انتي،انومالي،

من کلا دوبار ولی هر وقت میرم دکتر با این دستگاه های کوچیک سونو خانم ماما قلب میبینه همین

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل جون مامان ابوالفضل جون ۸ ماهگی
مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری