خانوما شما این آزمایشارو چند هفته انجام دادین

تصویر
۵ پاسخ

یک آزمایش کلی که همه اینا بود ماه دوم بارداری. (قند معمولی)
اول ماه ۷ هم یکبار گلوکز و تیروئید و ادرار برای عفونت ادراری و دفع پروتئین

۲۵ رفتم

از ۲۴ تا ۲۸ میدن برای کمخونی گلوکر و عفونت ادراری و اینچیزا

آزامیش گلوکزه اصلش در کنار اون هر دکتری با توجه به نیاز آزمایشای دیگه ام مینویسه ۲۶ هفته رفتم من

این برای ۲۴ تا ۲۸ هفته هستش فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری