سلام شما چند هفته بودین انومالی انجام دادین?

۶ پاسخ

۱۸ هفته و دو روز

ببخشید من درباره آنومالی نمیدونم میشه برام بگید؟ازماسشم داره؟یا کلا مثل آن تی؟از کی؟همزمانن؟

17 هفته...

من فردا دارم یعنی ۱۸ هفته و دو روز

من فردا باید برم از استرس دارم با عزرائیل چایی می خورم

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل جون مامان ابوالفضل جون ۸ ماهگی
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته بیست‌ویکم بارداری