دکتر من گفت ۳۹ هفته در میاره ولی کلا ۳۸ به بعد بهتره من بچه اولم جا نداشت ۳۸ هفته و ۳ روز به دنیا اومد
دکتر من گفت ۳۹هفته یک روز
واجاش تو شکم تنگ باشه خطر ناکه ؟
بمنم دیروز سونو گفت جاش تنگه
مایع دور جنین هم کم شده
😰
منم گفت چون رحمم کوچیکه احتمالا زود درش میاره گفت از 38به بعد بچه اولمم هست
بنظرم به حرف دکتر خودت گوش کن اگه کار بلده شاید یچی دونسته که بهت گفته ۳۷هفته
دکتر من گفت ۳۹ تموم
سرچ هم دادم دیدم میگن توی کتابهاشون برای سز اختیاری از ۳۸ و ۴ روز تا ۳۹ تموم در می یارند
چرا دکترتو عوض کردی؟؟؟؟
طبیعی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.