چه مولتی ویتامینی مصرف میکنین خانوما؟ چی خوبه بنظرتون؟

۸ پاسخ

تا الان مولتی و امگا اکتی ناتال پلاس مصرف میکردم و راضی بودم ولی این بار داروخونه نداشت دکترم عوضش کرد یه چیز دیگه است که فعلا شروع نکردم ان‌شاءالله خوب باشه اونم

پریناتال

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

نمیخورم به جاش لیدی میل میخورم همه ویتامین ها داخلش داره

من قرص ویتامین میخورم بالا میارم
بهم لیدی میل داده

اکتی ناتال ،قرص اهن ،منیزیوم ،کلسیم،د۳،

پروگمام

ویتامین Dو مولتی ویتامین اکتی ناتال

من مولتی ویتامین پریناتال می خورم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ویکم بارداری