خانما چه مولتی ویتامینی خوبه
میشه تغییرش داد

۷ پاسخ

من مینرال میخورم میگن خوبع از بهداشت گرفتم

اکتی ناتال عالیه

من اکتی ناتال خوردم ولی پریناتال بهتر بود بنظرم

ازهمشون بهتر اکتی ناتال هست

اکتی ناتال عالیه 👍

من یدونه میخورم از این نظر که قرص کوچیکیه درشت نیست دوسش دارم 😁

من اکتی ناتال میخورم فوق العادس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد