۱۰ پاسخ

من اکتی ناتال میخورم ولی کم خونی دارم ۱۰ ونیم هست دکتر گفت روزی دونا آهن بخور ۱۲ ساعتی فرو فورت میخورم امروز گفت مارک دیگه نوشته برام یعنی خیلی خطرناکه کم خونیم چی بخورم ک زودتر خوب بشه باید دوهفته دیگه ازمایش بدم لطفا یه چیز خوب بهم بگین تا زودتر تاثیر بزاره

مولتی پریناتال می‌خورم

اکتی ناتال

پرینامکس

پروگمام

اکتی ناتال

اکتی ناتال

پرگناکر/ پرگنازون/ اکتی ناتال
هر سه تا اوکی هستند

ب من مولتی پریناتال داده بود ک بعد از این ک چکاب دادم گفت نیازی نیس بخوری

من ندارم اصلا😅

سوال های مرتبط

مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد