از شیر بگیر ولی اب و هندونه و شیر پاستوریزه بهش بده کم اب نشه
اصلا توهوایگرم نباید بچه رو ازشیر گرفت.چون شیر نمیخورن اب بدنشون کم میشه مخصوصا اگ هوا گرم بشه چون تازه ازشیر گرفته شدن بدنشون بی اب ترمیشه هوای گرمم مریضی اسهال و استفراغ هم بیشتره بخاطر همین توصیه میکنن بچه هارو تو هوای گرم نگیرین بخاطر سلامتی خود بچه.
چون هواگرمه وتوچله میفته میگن من اینطوری شنیدم من پرسیدم میگن از۱۵خردادتا۳۰خردادمیتونی ازشیر بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.