خانما ختنه روش لیزر یا حلقع؟!؟؟!!

۸ پاسخ

من هر سه بچمو لیزر کردم البته این آخری رو بخیه هم زد دکتر

از حلقه راضی بود روز سوم حلقه کم کم شل و جدا شد روز هفتم کلا افتاد
فقط حین کار دکتر گریه کرد .
دیگه فقط ی چند ساعتی نق میرد ک بغلش کردم رو دستم بود بعدم خوابش کردم دیگه اوکی بود

برای نوزادان، مهم‌تر از نام روش، تجربه جراح اطفال یا اورولوژیست اطفال است. بسیاری از متخصصان معتقدند اگر ختنه توسط جراح باتجربه انجام شود، روش‌های استاندارد جراحی یا استپلر نتایج بسیار خوبی دارند و مزیت «لیزری» بودن همیشه آن‌قدر که تبلیغ می‌شود قابل‌توجه نیست.

لیزر من راضی بودم

لیزر راضی بودم

از روش حلقه راضی هستم

لیزر بدون بخیه عالیه

من برا پسرم حلقه انجام دادم فعلآ که حلقش نفتاده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۶ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۵ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری