قرص فنازوپریدین بخور
مندو سه روز پماد ان ان زدم عالی بود
سلام عزیزم اگه حالت پنیری دفع میکنی قارچیه وقارچ هم فقط بخاطر رطوبت به وجود میاد میری سرویس و میای حتما سشوار بگیر اصلا لباس زیر نپوش توخونه دامن بپوش زود رفع میشه من یک هفته درمانده شده بودم دکتر هم رفتم باداروهاش خوب نشدم یه ماما بهم گفت نذار رطوبت بمونه خوب میشی و خوب شدم
اگر پماد NN داری بزن آب رو آتیش
ببین تا خواهری با آب سرد خودتو بشور خشک کن وازلین بزن من اینجوری میکنم ولی به وقتش برو دکتر احتمالا عفونت یارقارچه واسه آروم شدن خارش این کار جوابه
عزیزم این ژل استفاده کن عالیه
داخل آب ولرم جوش شیرین بریز یک قاشق مرباخوری بعد بشین داخلش .سعی کن چند روز پشت سرهم تکرار کنی
یه لگن توش جوش شیرین و سرکه قرمز بریز و اب ولرم بشین توش اروم میشب
اگه اینا تاثیر نداره باکتریاله قرص چرک خشک کن بخور
اینو بخر من امتحان کردم خیلی خوبه دیپروکل
منم خارش دارم
منم خارش داشتم دوروزه پونه دم میکنم میریزم تو لگن میشینم توش .حالا چندروز دیگه م این کارو میکنم.قبلا انجام دادم خیلی خوب بوده
کاش میرفتی دکتر ... معاینه ت کنه
من خودم وقتایی ک عفونت شدید دارم هر چهار ساعت مترونیدازول میخورم...بعد ک کم شد میکنمش هر شش ساعت...بعد هر۱۲ساعت...
فلوکونازول هم بستگی به دوزش داره اگه ۱۰۰باشه روزی یه دونه میخورم اگه ۱۵۰باشه هر ۳ روز یکی میخورم.البته روز اول دوتا
دستشویی میری با ۳تا دستمال کامل خودتو خشک کن...نذار رطوبت بمونه رو پوستت
قارچ هست
من رفتم دکتر دارو داد خوردم پماد هم زدم خوب شدم
میخای اسم داروهارو بگم
برو دکتر😐😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.