۹ پاسخ

من تدریجی گرفتمش سینه هام درد نگرفت و پر نشد میتونی شبا یه وعده بدی اوکی میشه

روزی‌ یه بار تو خواب بده بخوره تا خالی بشه

تدریجی بگیر بعدشم بچه باید تا دو سال شیر بخوره چیه مد کردین زود میگیریم نیاز بدنشع نیاز استخونشه نیاز سیستم ایمنی بچه هست

الانم که هوا گرم شده میگن نباید بگیری بچه مریض میشه... تا دو هفته یکی دو بار بهش بده تا شیرت کم شه

عزیزم چند ماهس؟منم تصمیم دارم همش امروز فردا میکنم اینجا یکی بهم گفت تو فصل گرما از شیر گرفتن گناهه😕🙁😭

بدوش بریز دور در حدی که درردش کم بشه
من شیر نداشتم بعد از دو روز سینم درد گرفت اونم یه بار دوشیدم دردش خیلی کمتر شد

دارم‌ پاره میشم از درد قرصی نیست ک شیر رو کم کنه

چرک خشک کن سفیکسیم۴۰۰هر۶ساعت بخور اگه زیاد دردداری ۳کاره هم بخور اگه دست وگردنت خیلی میکشه ودردمیکنه بروزیردوش آب گرم دست وگردن وسینتوماساژ بده اصلا ندوش که بازشیرنیفته توسینه ات،من خودم۳تاورق چرک خشک کن خوردم

برو حموم زیر آب گرم ماساژ بده بدوش خالی شه

سوال های مرتبط