مامانا کسی تو 18ماهگی بچه شو از شیر گرفته؟

۲ پاسخ

من از ۱۷ ماهگی شروع کردم و الان فقط شیر شب مونده. البته بچه من هم شیرخشک میخورد هم شیر مادر الان شیر مادر کامل قطع شده شیرخشک هم فقط شب مونده

دکتر دخترم گفت بهترین تایمه از شیرگرفتن 18ماهگیه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی