بعد سه روز تاخیری بی بی چک منفی شد💔😞

۴ پاسخ

من یه هفته از تاخیر گذشت بیبی چک زدم و مثبت شد ،زود زدی

منم دیروز موعدم بود بیبی زدم منفی شد 😔

پریودم نشدی هنوز. امیدت به خدا باشه عزیزم🌹

برو ازمایش خون بده بی بیچک مطمین نیس

سوال های مرتبط

مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد
رومینا رومینا قصد بارداری
مامان اریشاه🥺 مامان اریشاه🥺 ۲ ماهگی
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وسوم بارداری