۸ پاسخ

فعلا اگه پر شده بدوش
اینکه میگن بدوشی شیر تولید میشه اشتباهه تولید میشه ولی ن مثل اولش چون بزاق بچه اس ک بیشتر تاثیر داره تو تولید شیر و وقتی میک‌میزنه شیر میاد
اگه دهن بچه نخوره شیرتم کم میشه
برو زیر دوش ابگرم ماشاژ بده بدوش تا جایی که دیگه شل بشع سینه هات
بعد چن روز اگه حس کردی پره باز بدوش ولی خالیه خالی هم نکن ی مدتم دست نزن خودش خشک میشه من اینکارو کردم قرص هم نخوردم

قرص کلا هورموناتو ب هم میزنه

پسرم هنوز وقت گرفتن از شیرش نبود جدا شدیم باباش اومد گرفت ازم😭😭

مرسی از راهنماییتون 🤍🫠🥲

برو داروخونه قرص بگیر

دکتر برای خشک شدن شیر بهم قرص کابرگولین داد بخر دوتا دونه س بخوری کلا شیرت خشک میشه بدون درد و اذیت

برو داروخونه قرص دارن بگیر بخور

فک کنم قرص داره باید از دارو خونه بگیری

فک کنم باید از داروخونه یه قرصه بگیری بخوری تا خشک بشه،یکمم زیر آب ولرم ماساژش بده

سوال های مرتبط