من اصلا دست نمیزنم از وقتی عروسی کردیم همون درجه ای که نمایندگیش اومد نصب کرد همونه تا حالا هم مشکلی نبوده
کلا زمستون و تابستون روی درجه ۴
خودش درس میشه با تناسب آبوهوای خونه
بستگی به برند یخچالتون داره عزیزم
یخچال ۴ درجه س / فریزر منفی ۱۹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.