۵ پاسخ

من اصلا دست نمی‌زنم از وقتی عروسی کردیم همون درجه ای که نمایندگیش اومد نصب کرد همونه تا حالا هم مشکلی نبوده

کلا زمستون و تابستون روی درجه ۴

خودش درس میشه با تناسب آبوهوای خونه

بستگی به برند یخچالتون داره عزیزم

یخچال ۴ درجه س / فریزر منفی ۱۹

سوال های مرتبط