اره کم شده فقط مث اوایل قلمبه میشه
دوروزه من حالم بده دیسکم گرفته
همچین کشو قوس میده ک شکمم انگار میخواد پاره شه نمدونم کجاشه انگار ارنجشع همچین میکشه پوستم میسوزه شیطونی شده براخودش
اره جاشون تنگه دیگه من ی روزجوری بود که رفتم زایشگاه نوارقلب ایناگرفتن بازحرکتش راضی نبودم فرستادنم سونوبرای حرکتش که اونم خداراشکر خوب بودبرگشتم خونه یکم بهترشدحرکتش😅
دکتر من گفت صبح تا شب باید 10تا حرکت بزنه
من دیگ واضح خودشو تکون نمیده چون جاش تنگه ولی خودشو کش میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.