سلام کیاتو۱۱هفته جنسیت روبهشون گفته دکتر؟؟

۸ پاسخ

من ۱۱هفته سه روز رفتم انتی جنسیتم گفت بهم

خانما من 11هفته شیش روز نوبت انتی دارم یعنی الان داخل دوازدهه هفتم ک داره تموم میشه برا انتی خوبه

من یازده هقته دگترم سونو کرد گفت به احتمال زیاد پسره سونو ان تی گفت ۷۰ درصد پسره باید دقیق تا انومالی مشخص بشه

من ۱۱هفته بیمارستان رفتم سونو گف ب دختر میخوره
۱۲هفته و ۴روز رفتم انتی جای معتبر گف پسر
دو هفته میرم انومالی دگ مشخص میشه

۱۳معلوم میشه سونو خوب

من ۱۲ هفته رفته بودم گفت پسره رفتم انومالی هم گفت پسره

من که ۱۲هفته رفتم گفت جنسیت معلوم‌نیست

۱۱ هفته به من گفت پسر.
بعد ان تی رفتم گفت دختر
الان بین برزخ گیر کردم 🤣😂
انومالی خدا میدونه دوباره چی بگه

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری