سلام خوبید کسی رفته غربالگری و دکتر جنسیت درسته گفته بود

۵ پاسخ

یوسفوند دقیق میگه من برای دخترم دقیق گف جنسیت رو

علایم ویارت چی بود

من پسر بود انتی انومالی هم درست در اومد اما گاهی هم اشتباه در میاد

برا من درست گفت

تو انتی ب من گفت پسره نمیدونم که انومالی برم خیالم راحت میشه خیلیا میگن انتی اشتباه میگه گاهی

سوال های مرتبط