کیا توی سونوی NTجنسیت روبهشون درست گفتن؟

۱۲ پاسخ

سلام من دیروز رفتم دخمل بود

من انتی گفت دختر آنومالی هم گفت دختر

من. .

من دوتا بچه هام رو ان تی درست تشخیص داد

من،دو بار،این یکی هم نه اون حدس زد نه من پرسیدم،حالا فردا معلوم میشه انشالله

من گفت احتمال زیاد دختره سلفری دادم دختربود

من تو ان تی گفت پسر
انومالی هم پسر شد

دکتر من احتمال داد ولی گفت به هیچکس نگو

من.

من درس گفتن

گفتن ۷۰درصد دختره تو انومالی هم دختر شد

من عزیز

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان غنچه زمستون❄️ مامان غنچه زمستون❄️ ۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری