سلام خانما تا چ حد با سونوگرافی NTجنسیت مشخص میشه؟

۹ پاسخ

خطا زیاد داره همون انومالی بهتره

خانوما من هفته‌ی ۸ بارداریم و رحمم رتروفلکسه .سه چهار روز پیش رفتم سونوگرافی ولی فقط ساک حاملگی و کیسه‌ی زرد قابل روئیت بود . صدای قلب جنین رو نشنیدم . کسی تجربه‌ی این شکلی داره ؟

اصلا روش حساب نکن
فقط انومالی
بمن گف دختر انومالی پسر بود

۵۰-۵۰

مال من همون بود که تو انتی دکترگفت با احتمال ۹۹ درصذ

درصد خطا 50درصده به من گفت دختره آنومالی گف پسر

احتماله به بعضیا ۷۰ درصد احتمال میدن به بعضیا ۸۰ درصد

من امروز یه سونوگرافی معرف رفتم صددرصد گفت

احتمال میدن۵۰درضد خطا زیاد داره

سوال های مرتبط

مامان غنچه زمستون❄️ مامان غنچه زمستون❄️ ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته هفدهم بارداری