توی سونوی NTجنسیت روهم بهم میگن؟

۹ پاسخ

نپرسی بهتره بکجور احتمال میدن به غلط کردن میفتی ک کاش نمیپرسیدم هرچند ب من انتمال اشتباه داده بودن

به من گفتن ۸۰درصد پسر
پسر بود

سلام خانم ها
من هفته هشتم دوروزه که خیلی احساس نفخ دارم شکمم خیلی ورم کرده حی خیلی بدی دارم دلم برنمیداره غذابخورم همش نون ماست یا نون و پنیر میخورم
راه حلی دارید ؟؟

بلی ولی احتمالی

من احتمال داد فردا میرم برای قطعی بودنش

به من گفته بودن دختر،امروز رفتم آنومالی دکتر گفت پسره😂

احتمال میدن

اگه جای دقیق بری

بله ولی احتمالی صددرصدی نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان غنچه زمستون❄️ مامان غنچه زمستون❄️ ۵ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری