۹۹ درصد😂
کاملا بستگی به سواد و مهارت دکتری داره که سونو میکنه
احتمال هست
به من گفت دختر و پسر
ولی شد ۲ تا دختر
احتمالی هستش عزیزم
خودش درصد میگه سونوگراف
برای من گفت پسر واقعا پسر بود
بستگی داره به اونحایی که میری. برای من درست بود، یعنی همون ان تی تونسته بود وسط پاشو ببینه مطمئن گفت دختره ولی صبر کن تا انومالی. انومالی هم باز گفت دختره...
خطا خیلی زیاده چون احتمال میده هنوز اندام بچه کامل نشده یه احتمال میدن به من گفتن دختره انومالی پسر بود
صد درصدی نیست
خطا زیاد داره
البته خیلیا انتی و انومالی جفتش یکی بوده
ولی خطا شنیدم زیاد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.