آره عزیزم خیلی میگن و شنیدم که تغییر کرده . ولی من رفتن انتی گفت دختره و انومالی هم گفت دختره. هنوزم خودم فک میکنم پسره😅
اره واسه خودم شد
صددرصد
من نمیدونم تجربه ایی نداشتم تا حالا
ولی یه سری رفته بودم دکتر یه خانومه سونو انومالی بهش گفته بودن دختره حتی وسایل دخترونه هم خريده بوده بعد جدیدا سونو داده گفتن پسره
با اینکه سونو انومالی دقیق ترینه باز اشتباه شده بود براش حالا بیچاره معلوم نیس چی میشه بچش
دیگه ان تی نمیدونم چی گفته بودن بهش
مال من که درست بود گفت دختره و دختر شد همه میگفتن نه قیافت ب پسر میخوره
بله عزیزم انتی رو احتمالی میگن ۱۰۰٪ نیست
عزیزم میتونم بپرسم چ روزایی بعد از پریودتون نزدیکی داشتید؟؟یادتونه آیا؟؟؟
اره عزیزم رو انتی اصلا حساب نکن فک کن
بله
انتی احتمالیه
سلام بعد از چندبار اقدام باردار شدید ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.