بچه ها چند درصد توی سونوی غربالگری جنسیت ک میگن درسته؟

۱۱ پاسخ

ان تی ۱۲ با اینکه پای بچه بسته بود و دکتر هرکار کرد وسط پاشو ندید اما بر حسب تجربه حالا نمیدونم فرم لگن بچه بود یا چی ب من گفت دختره امروز تو ۱۴ هفته جواب سلفریم اومد دیدم واقعا دختره بنظرم ب تجربه و تبحر پزشک هم ربط داره

۵۰ درصد

بنظرم ۸۰ درصد درست میگن

فقط دکتر
اگ وارد باشه سابقه کاریش بالا باشه دقیق میگه کلی تشخیص پسر سخت تز از دختره
اینم بگم اوو موقع آلت پسر دختر ی کوچولو فرق دارن وگرنه شبیه همن

من ۱۰۰ در ۱۰۰

کجارفتی سنو عزیزم

انتی من ۱۳ هفته سه روز رفتم کفت ب کسی نگیااا ولی پسره
دیگه مونده ک انومالی برم

برا من گفت حدس میزنم دختره و دختر بود
ولی بستگی به مرکزش داره

به من گفت ۹۹ درصد دختره
بستگی به دکتر داره که چقدر تو کارش مهارت داشته باشه و تشخیص هاش چقدر دقیق باشه

بستگی به دستگاه و مهارت پزشک داره، به من درست گفت.

به من صددرصد گفت دختره

سوال های مرتبط

مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد