چند درصد جنسیت ک توی ان تی میگن خطا داره؟

۷ پاسخ

به من گفتن دختره و دختر شد🥰

بمنم دقیق گف

من گفت پسره پسرم شد

بستگی به جایی داره ک میری اگ واقعا خوب باشه ک درست درمیاد
من جای خوبی رفتم گفت ۸۰ درصد پسر ۱۹ هفته ام ک‌ رفتم برا جنسیت گفت همون پسر

من جای خوب رفتم درست گفت

برا من درس گفت آن تی انومالی یکی بود جنسیت

بستگی ب دکتر و دستگاه و رشد جنین داره

سوال های مرتبط

مامان امیر
 ارسلان مامان امیر ارسلان روزهای ابتدایی تولد