۲ پاسخ

سلام عزیزم قرار بود لباس بفرستی گفتم بگم بهتون نمیخاد اگ میخاین بدید ب یع بنده خدایی توی همون تهران بهتره .. ماهم مستاجر هستیم خدا بخاد باید جابه‌جا بشیم ..گفتم بگم باز یه وقت زحمت نکشید بفرستین الکی

بهبهههه

سوال های مرتبط