۱۰ پاسخ

قطره چکون هم بزار

ببخشید اسم تو دلی تون را میخاین چی بذارین؟
انشالله به سلامتی ودل خوشی بغلش کنی

پتو هم بیزارم من پتو نذاشتم یعنی بیزارم

من ماه هفتم کیفو بستم😅🤦🏻‍♀️اونقد ک تو استرسم زودتر ب دنیا بیاد گذاشتم دم دست دردم بگیرع بردارم برم🤦🏻‍♀️😑

کلاه جوراب

کیسه خواب نیاز نیست

کیسه خواب نیازی نیست همون پتو هست دیگه، اگر پتو دور پیچش نازک، یه پتو دیگه هم بردار
و اغوشی اگر داری بردار برای شیردهی و مرخص شدن خوبه

قنداق سوئیسی نداری؟کیسه خواب گرمش میشه


دستکش و جوراب هم مهمه بزار

بنظرم کامله عزیزم
بسلامتی باشه

کلاه دستکش شلوار رکابی بلوز اینا لباسش باشن

سوال های مرتبط