مگه میشه تو ۳۲ هفته زایمان طبیعی کرد😐😐😐

۷ پاسخ

اگه زایمان زودرس باشه اره دیگه

چرا نشه

اگه انقباضات شروع بشه ونتونن با دارو جلوشو بگیرن بله میشه

اره میشه دیگ بچه میره تو دستگاه

اره میشه

اره اگ دردای زایمانت شروع سه

نهههههه کی گفته

سوال های مرتبط