۷ پاسخ

ممنون از توضیحات همگی

من ای یو ای کردم فردا روز ۱۴ ای یو ای هستش وروز ۱۵ آزاد سازی بنظرتون تست بزنم نشون میده البته ۳ روزم تا موعدم مونده

تاپیکامو بخون با جزییات در مورد ای یو ای که کردم توضیح دادم

🌱 خرنوب (Carob) یک ماده غذایی طبیعی و سالم است که می‌تواند به‌صورت مستقیم از تعادل هورمونی و سلامت عمومی بدن حمایت کند.
📩 برای دریافت اطلاعات و سفارش: روبیکا 👉 @darmankade2025

تصویر

اهان اینم بگم ای یو ای که کردی استراحت زیاد داشته باش واینکه قبل ای یو ای مطمعن باشی که لوله رحمت بسته نباشه

من ماه دوم اقدام رفتم ای یو ای ولی متأسفانه منفی شد چون دهانه رحمم بسته بود بعد ای یو ای متوجه شدم الان ماه سوم اقدام هستم ایندفعه طبیعی اقدام کردم تا خدا چی بخواد انشاءالله هردو مثبت بشیم

سلام من انجام دادم
کلا خود پروسه ده دقیقه هم نمیشه باید ۱۰ دقیقه بعدش دراز بکشی
درد خاصی نداره درحد پریوده
الان ۹ روز از آی یو آی من میگذره دعا کن مثبت بشه

سوال های مرتبط

مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی