۵ پاسخ

والا پسر من ۳۴۰۰ بود هنوز سایز صفر میپوشه یک براش بزرگه حتما سایز صفر ۳ دست بگیر

سایز یک سه دست بخر حداقل.چون هی کثیف میشه میمونی معطل

من پسرم ۳۳۰۰ بود وزنش هنوز سایز ۱ ب تنش بزرگه

بسه بعدن هم میتونی بخری کم کم بخر اجبار نیست همه رو باهام بخری

یکم کمه یه دست سایز یک هم بخر

سوال های مرتبط