۵ پاسخ

چن کیلویی؟معمولا مامانای سبکتر این عددشون پایینتره چیز خاصی نیس

من ۰/۴۷ بود و آزمایش دوم ندادم آنومالی هم همه چی عالی بود،فقط ده شب asa خوردم

برا من بالا بود نوشته غربالگری ولی هنوز نرفتم

عدد انتی چند بود

رنج نرمالش ۰/۵۰ هست شروعش

سوال های مرتبط