بله من گرفتگی داشتم
ولی خیلی مهمه اگه هیچ مشکلی نداری تو ازمایشا و سونو ها
من یه لولم بسته یکی باز درد پریود یا درد شروع رابطه همینقدر
سلام من بعددسقطم عکس رنگی انداختم با بی هوش فقط بعدش درد داشتم اونم مثل پریودیه موقعه انجام چون بی هوش بودم هیچی نفهمیدم
آره منم عکس رنگی رفتم تک شاخم
آره من چسبندگی داشتم توش نوشته بود شکل رحمم کمانی هس
یعنی درد داشته باشه .. بله من .. یا هر کسی که لوله فالوپ گرفته داشته باشه .. در کل بی دردم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.