۱۳۵۰۰ دادم
۱۴ روز
انتظار سختی بود
منم انجام دادم 14 و 200 هزینش شد جوابشو گفتن بعد یکماه میاد
من فروردین دادم ۱۴ تومان یکماه بیشتر طول کشید جوابش بیادبه منم گفتن دوهفته اما دیر اومد
من ۱۹ اردیبهشت سلفری دادم هنوز جوابش نیومده
ازمایشگاه نرگس اهواز از من ۱۲۹۰۰ گرفت
۱۵ میلیون شده جوابشم یک ماهه ست
۱۲ و ۵۰۰ دادم ۱۷ روزه جوابش نیومده
سلفری برای من بعد از ۲۰ روز جوابش اومد
آخه من امروز ۱۵ و ۷۰۰ دادم و گفت ۱۰ تا ۱۲ روز جوابش میاد انتظار خیلی سخته
من پنج شنبه آزمایش دادم ۱۳تومن شد..جوابش هم گفت بین ۳ تا ۴ هفته آماده میشه
این آزمایش برای چی میدن؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.