۶ پاسخ

به منم گفت ۹یا۱۰بایدباشه که تعطیلاته ..رفت واسه دوره بعد

منم فردا میخام برم واسه عکس رنگی روز ۹ سیکل هستم خیلی استرس دارم

منم ۹ رفتم خیلی سخت نبود

منم ۹ دادم عزیزم خوبه
درد نداشت
بعدش اومدم خونه درد گرفت ک‌کیسه اب گرم و مسکن و شیاف انداختم بعضیا درد ندارن بعدش
ولی من دو روز خم بودم. ولی مهم اینه ا‌ون لحظه درد نبوده

اره برو

اره منم ۹ سیکل رفتم

سوال های مرتبط