به منم گفت ۹یا۱۰بایدباشه که تعطیلاته ..رفت واسه دوره بعد
منم فردا میخام برم واسه عکس رنگی روز ۹ سیکل هستم خیلی استرس دارم
منم ۹ رفتم خیلی سخت نبود
منم ۹ دادم عزیزم خوبه
درد نداشت
بعدش اومدم خونه درد گرفت ککیسه اب گرم و مسکن و شیاف انداختم بعضیا درد ندارن بعدش
ولی من دو روز خم بودم. ولی مهم اینه اون لحظه درد نبوده
اره برو
اره منم ۹ سیکل رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.