چرا میگن دیابت بارداری خطرناکه
چی میشه؟؟

۸ پاسخ

دیابت باعث میشه آب دور جنین زیاد بشه و خدایی نکرده ممکنه کیسه آب زودتر بترکه و زایمان زودرس اتفاق بیفته. همچنین ممکنه باعث بشه جثه ی بچه درشت بشه و وزنش به ۴ کیلو و بالاتر برسه که بازم مضره و طبیعی هم نمیتونی زایمان کنی

اگه کنترل بشه هیچی نمیشه اما کنترل نشه عوارض داره رو بچه.آب دورش زیاد میشه انسداد مجاری میده بچه با وزن بالا دنیا میاد و...اگه قندت کنترل بشه هیچی نمیشه

هیچی نمیشه، با دارو و رژیم کنترل اش میکنن، تحت نظر هستی تا بچه به دنیا بیاد ، قرن ۲۱ بابا اروم باش استرس نگیر دختر

هیچی نمیشه زیر نظر دکتر باش انسولین داد هم بزن ، رعایت هم بکن ، مامان من دیابت بارداری داشت داداشمم سالمه سالمه

اب دور بچه میگن زیاد میشه که خطرناکه

ممکنه بچه رو هم درگیر کنه

آسم میگیره اگه کنتور نشه خدای نکرده خفه میشه

بچه دیابتی میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسانا جوجه🐥 مامان مهرسانا جوجه🐥 ۱ ماهگی