والا من هر ماه میرفتم بنظرم فقط الکی ویزیت میدم هردفعه همون چیزایی ک سری قبل بهم میگفت رو میگه، وزن میگیره با فشار و ضربان قلب نینی، کاری ک بهداشت هم انجام میده ولی رایگان. من فقط موقعای آزمایش یا سونو دارم میرم
اره عزیزم هزینش همون ویزیته
داروهاتو مینویسه فشار و وزنتو صدای قلب نینیو و... اینارو هم چک میکنه
خودتم اگه خارش ترشح .عفونتی چیزی داری هردفه که میری بگو چکت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.