۲ پاسخ

والا من هر ماه میرفتم بنظرم فقط الکی ویزیت میدم هردفعه همون چیزایی ک سری قبل بهم میگفت رو میگه، وزن میگیره با فشار و ضربان قلب نی‌نی، کاری ک بهداشت هم انجام میده ولی رایگان. من فقط موقع‌ای آزمایش یا سونو دارم میرم

اره عزیزم هزینش همون ویزیته
داروهاتو مینویسه فشار و وزنتو صدای قلب نینیو و... اینارو هم چک میکنه
خودتم اگه خارش ترشح .عفونتی چیزی داری هردفه که میری بگو چکت کنه

سوال های مرتبط