زایمان تو ۳۱, یا ۳۲ هفته بچه می مونه ؟؟!! کسی زایمان کرده یا از اطرافیانتون

۵ پاسخ

دختر خاله من بچش ۳۳ هفته بدنیا اومد سزارین شد خیلی اذیت شد با شکم ک بخیه خورده هرروز میرفت بیمارستان بچه بعد ۳هفتته از دستگاه اومد بیرون بعدش هرچی دکتر بگی برد ک ببینه بچه مشکلی نداشته باشه دکتر چشم دکتر ریه دکتر کلیه سونوگرافی واسه داخلی لگن یعنی همش میگ مراقب باشید زود زایمان نکنید خیلیییی اذیت میشید منم از ۲۹ هفتگی دکتر گفته مراقب باش استراحت میکنم ک ایشالله تا ۳۷ هفته برسونم

آره عزیزم ولی میره توی دستگاه یکی دو هفته حتما

اره عزیزم چند مورد دور من ۳۰ و ۳۱ زایمان کردن مشکلی ندارند بچه هاشون

من31هفته زایمان کردم و خداروشکر پسرم سالمه

من خواهرم ۳۲ هفته سزارین شد بخاطر عفونت شدید
و خداروشکر بچش سالمه الان ۵ سالشع

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی