کمه عزیزم دو دست دیگه بخر لباسش اگه زود به زود کثیف شد چیز دیگه نداره بپوشه
من سایز صفر یک دست گرفتم
۱و۲ هر کدوم سه دست
من هنوز نگرفتممم🥴😬... ولی سه دست سایز یک میگیرم و یه سرهمی بعد انشالا هر سایزی نیاز بود میگیرم
من صفر یه ۱۹تیکه خریدم یه بیمارستانی و ۴دست بلوز شلوار ۴دستم سایز یک باقیم دنیا اومد میگیرم…برخلاف اینکه میگن صفر بدرد نمیخوره من سر بچه اولم خیلی استفاده کردم شاید تایم کوتاه اما خب بچه مدام لباسش کثیف میشه باید هی عوض کرد
صفر اصلا نگیر نهایت ارزون و یک دست بگیر چون هم روز زایمان تا ۴روز بدرد بخوره بعدش کوچیکش میشه
من سایز صفر نخریدم اصلا چون زود کوچیک میشه
سایز یک و دو و سه سه دست خریدم
من صفر نخریدم
من صفر رو یه ۱۹تکه و دو تا سرهمی
یک رو سه تا سه تکه و یک پنج تکه
دو رو ی سرهمی و یه بلوز و شلوار
کلا همینارو خریدم دیگ گفتم وقتی ب دنیا اومد بسته ب جثه ش میرم میگیرم
فعلا بسته کم اوردی میخری
دیگه بعد میخرم چون میتونم اندازشو دقیق بفهمم و راحتر براش خرید کنم
سایز یک ۴.۵ دست گرفتم
سایز دو ۲.۳ دست
با چندتا بادی
فعلا خونگی گرفتم براش
من ۳دست 0تا۳ماه خریدم چون بچه اولم ریز بود😃
میگن۳ دست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.