۶ پاسخ

خیلی خوبه

عالیه عزیزم برامن ۳۰ بود
۳۸ که خیلی خوبه

عالیه

نه‌خوبه نرماله

خوبه نرمال ۴۰ زیر یا ۳۰ سرکلاژ میکنن

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی