کیا تو این هفته حرکت بچه رو حس میکنن من ک حسش میکنم خیلی واضح

۱۶ پاسخ

تو این هفته حس نمیشه عزیزم اون چیزی ک حس می‌کنی من از دکتر پرسیدم گفت جریان خون هست

عزیزم اینا حرکت نیس.نجید توروخدا.بچه قد کنجد حرکت چی داره اخه..اینا نبضرحمی و خونرسانی جنین هس .خییییلی زود متوجه حرکت اونم شبیه باله زدن ماهی بشید هفته۱۶_۱۷ برا بارداری دوم

😂😂😂خداروشکر تاپیک شما برام بالا نمیاد
یهو نمدونم چیشد دیدم این تاپیک رو
😂😂😂🍆🍆چرا اصرار میکنید بچه ۸،۹هفته تکون میخوره
یکیش میگ ضربه میزنه 😐خود گهواره هم می‌خواد لف بده کلا
اخه بچه اندازه عدس با وزن ۱۰ گرم میشه میشی قدرتش کجا بوده ک ضربه بزنه شما بفهمی
بنظرم مواطب خورد و خوراکت باش کمتر نفخ کنی و با حرکت بچه اشتباهش نگیری

حرکت نیست نفخه
اگه عین نبض میزنه اون قلبشه

اصلا ۸ هفته حس نمیشه اصلا اندازه یک عدسه
هنوز حتی رحم نیومده بالا سمت شکم!

حرکت روده اس

عزیزم نه درسته اون ضربه نیست ضربان قلبشه مخصوصا وقتی عطسه ای چیزی میزنی

منم میفهممم از 10هفته

خلل جالق 😂😂
آخه از الان نگو توروخدا

😂😂😂😐 بچع الان انداره ی عدس چطور حرکاتش میفهمی جلل خالق

حرکت نیست گلم.از نفخ یا رحمه

حرکت بچه تا ۲۰ هفتگی حس نمیشه عزیزم چیزی دیگست🤣 الان اندازع نخوده حس نمیشه

منممم حس میکنم...دقیقا جای رحمم...انگار اندازه بند نگشت ضربه میزنه

نفخه حرکت بچه نیست بچه هنوز خیلی کوچکه

حرکات رودس عزیزم محاله حس کنی خیلی کوچیکه

نفخ فک نمیکنم این هفته حس کنی

چه جوریه حرکت هاش عزیزم منم احساس میکنم نمیدونم توهم یا واقعی

سوال های مرتبط