۲ پاسخ

قلبممم مبارکش ...دخملی من بابا و مامان میگف با آب داذا از دیروز یاد گرفته میگه پ پ خودشم غش غش می‌خنده از خوشحالی 😂😂بهترین حس دنیاست خدایا شکرت بابت وجودشون

مبارکه عزیزم 😍 من دخترم شیش ماه و دو روز بابا ومن بهم میگه ممه نه😍😂

سوال های مرتبط